Przejdź do treści głównej

Co powinna zawierać strona internetowa projektu?


2018-08-02 15:04

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju (MIiR) opracowało zasady, w oparciu o które Beneficjenci powinni prowadzić strony internetowe lub podstrony projektów Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER).

Zasady:

1. Zadbaj, aby Twój projekt posiadał wyodrębnioną podstronę lub część serwisu internetowego, gdzie zamieszczone będą wszystkie informacje dotyczące projektu, w tym:

a. zakres pomocy – na jakiego rodzaju działania/wsparcie może liczyć uczestnik projektu
b. dla kogo jest projekt – kto się może zgłosić
c. kiedy (od kiedy do kiedy) można się zgłaszać i na jakiego rodzaju pomoc
d. w jaki sposób można się zgłosić i gdzie
e. dane kontaktowe do osoby, która udzieli informacji i wskazówek
f. jeśli powstał regulamin uczestnictwa w projekcie lub regulamin projektu, zrób wyciąg najważniejszych informacji i zamieść go jako treść na stronie, natomiast cały regulamin załącz jako plik do pobrania

2. Stosuj „prosty język”, czyli przystępne i przystosowane do odbiorcy słownictwo zamiast języka urzędowego

3. Na bieżąco aktualizuj informacje, zwłaszcza te, które dotyczą terminów

4. Przy każdorazowej aktualizacji podaj jej datę

5. Wyróżniaj wszelkie zmiany informacji – tak, aby czytelnik mógł zauważyć, co się zmieniło

6. Dbaj o to, aby linki podawane na stronie były właściwe i kierowały do odpowiednich stron internetowych

7. Jako pliki do pobrania zamieszczaj tylko załączniki, np. formularz zgłoszeniowy, regulaminy, itp.

Stosowanie powyższych zasad pozwoli uczestnikom projektu oraz zainteresowanym udziałem w projekcie łatwiej dotrzeć do ważnych informacji. Dzięki temu, także Ty Beneficjencie będziesz mógł sprawnej realizować projekt!

Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Użyj filtrów, aby szybko odnaleźć interesującą Cię wiadomość:
Pokaż wiadomości
Pokaż według
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś