Przejdź do treści głównej

Efektywne wykorzystanie social media w działaniach informacyjno-promocyjnych


Użyj filtrów, aby szybko odnaleźć interesujące Cię wydarzenie:
Zobacz w wybranym terminie
od 2017-12-15 [10:00] do 2017-12-15 [14:30]
Data publikacji: 2017-12-06 08:00

Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach zaprasza na spotkanie informacyjne dla beneficjentów Poddziałań 1.2.1 oraz 1.1.1 PO WER.

Termin i miejsce spotkania:

Termin: 15 grudnia 2017 roku

Godziny spotkania: 10.00-14.30

Miejsce spotkania: sala 401 Wydziału Teologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. H. Jordana 18

Tematyka spotkania:

Efektywne wykorzystanie social media w działaniach informacyjno-promocyjnych, w tym:

- zalety mediów społecznościowych w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji,

- omówienie oraz specyfikacja podstawowych platform komunikacji:

  • Facebook
  • Twitter
  • You Tube
  • Google +
  • blogi

- tworzenie wizerunku w Internecie,

- optymalizacja strony www pod kątem social mediów,

- webwriting - profesjonalne tworzenie tekstów internetowych,

- jak tworzyć skuteczne posty, perfekcyjne tweety,

- rekrutacja z wykorzystaniem social media,

- dostępne narzędzia monitoringu social media,

- postępowanie w sytuacjach kryzysowych.

Zasady rekrutacji:

Chętnych do udziału w spotkaniu prosimy o wypełnienie FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO.

Formularze będą przyjmowane do 14 grudnia do godz. 12:00.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Jeżeli ze względu na niepełnosprawność i/lub stan zdrowia potrzebują Państwo określonych warunków uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym lub szkoleniu, to prosimy o informację.

Kontakt:

W przypadku pytań dotyczących tematyki lub organizacji spotkania prosimy o kontakt z Punktem Kontaktowym EFS pod numerem telefonu 32 775 33 11.



Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś